HTML

Szentföldön jártunk

Régi vágyam volt, hogy a bibliai helyszíneket a valóságban is láthassam. És ez most valóra vált...

Friss topikok

Linkblog

11.fejezet. A Holt tengernél.

2011.03.31. 09:00 keresztcérna

Ilyen volt a Holt tenger és környéke távolról. Rendkivüli látvány volt. A táj, itt is, nekünk európai embereknek, szokatlan látványt nyújtott. Nem akarom ismételni magunkat, de ez a rész is , szinte holdbélinek  tünt, de , a föld itt  nem sárgás szinű volt, mint  Jerikónál, hanem a drapp különféle árnyalatai. Egy festőnek is becsületére válna ilyen színeket kikeverni. A tengert pedig,  mintha festették volna, nagyon szép kékre.

Fürödtünk is a Holt tengerben, már  amennyire uralni tudtuk testünket, ill. a lábunk talajt tudott fogni. Nagyon magas a víz sótartalma, így az ember átélheti a lebegés állapotát, ha tudja. Ez azonban  egyáltalán nem olyan egyszerű, mint gondolnánk.

Az én lebegésem valahogyan nem jól sikerült.

Csak pörögtem a vízben, lebuktam, felbuktam, nem is tudtam hol vagyok, mit csinálok. Röstellem, de alig vártam, hogy valahogyan talajt fogjak és partközelben maradjak. Nem szeretném megismételni! Fel kellett volna jobban készülnöm, nem gondoltam, hogy ilyen béna vagyok. A súlytalanság állapota????? Emlékezetes maradt, az biztos.

Testvérem valahogyan okosabban kezelte a helyzetet, nem pánikolt, még lebegett is. Én meg csak irigykedtem.

 A tenger másik oldalán már Jordánia van. A Holt tenger a föld legmélyebb pontján fekszik, a tengerszint alatt 400 méterrel.

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://almaimutjan.blog.hu/api/trackback/id/tr662551344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KorMany 2017.01.15. 10:26:52

nagyon jó írás volt! köszönöm szépen! nagyon sokat segített a helyszínek neveivel,és képeivel!
tervezem én is a szent helyek bejárását (március környékén) remélem 5 napba bele tudok zsúfolni mindent

jacsi 2018.11.26. 20:38:32

Már 2018-at írunk, én is februárban voltam Szentföldön, de nagyon sokat segitett a felelevenítésben, nagyon jó részletezés, elég képpel.. Nálunk senki nem jegyzetelt, s ez hiányzott. Soha nem felejtem el a zarándok utunkat, mi 47-en voltunk, de nem voltunk mindenhol. Azóta minden nap számtalanszor emlékszem az ű
Útra, remélem a jövőben még sokszor így lesz. Köszönöm Kovácsné Egerből.
süti beállítások módosítása