HTML

Szentföldön jártunk

Régi vágyam volt, hogy a bibliai helyszíneket a valóságban is láthassam. És ez most valóra vált...

Friss topikok

Linkblog

1. fejezet: a csoport

2011.03.31. 14:00 keresztcérna

Csoportunk, akikkel együtt indultunk felfedezni a Szentföldet. Volt közöttünk, hetven éven felüli, de húsz éves is. Örülünk, hogy ilyen komoly, helyes, és kulturált emberekkel hozott össze bennünket a sors. A két idegenvezetőnket külön  is megmutatjuk, megérdemlik. Reméljük, nem ritkaság, de a csoport tagjai között nem volt semmilyen nézeteltérés, mindenki úgy segített a másik embernek, ahogyan csak tudott. Békesség, és szeretet volt közöttünk, nemhiába, Szentföldön jártunk. Bár így élnének mindenütt az emberek.

Magyarországról egy lelkésznő,  Zsuzsa vezette a csoportunkat. Az volt a jellemző, hogy egy-egy bibliai esemény helyszínén elővette a bibliát, felolvasta a történéseket, és el is magyarázta, hogy, mit is látunk. Ezenkivül, egyénileg, mindenkivel, a saját élethelyzetének megfelelően külön-külön is foglalkozott. Kaphattunk volna ettől többet? Köszönjük.

 

  

Zsuzsa a lelkészoktató éppen felolvas a bibliából, ezért volt annyira hiteles minden, sokat tanultunk Tőle.

 

 

 

Mihálynak, az izraeli idegenvezetőnknek Bámulatos volt a tudása építészeti, művészeti, történelmi vonatkozásban egyaránt. Mindent elkövetett annak érdekében, hogy tudását át is adja hallgatósága számára. Jó, odaadó szervező volt, aki mindent megtett a csoport érdekében. Köszönjük Mihály.

 

Észrevettük- mivel beregi leányok vagyunk- hogy Mihály szabolcsi tájszólással beszél, testvérem, csak nem nyugodott és  rákérdezett, igen innen származik, 2 éves kora óta él kint.

Nagyon jó és szép szállodákban laktunk. Az első szállodánk képét , ill teraszát megmutatjuk.

 

Mindenütt szépen gondozott kerteket láttunk és tisztaságot.

A virágok mögött citrom és narancsfák.

 

 

 

 

 

 

Tapasztalatból tudjuk, milyen jó, egy régi fényképet is elővenni és emlékezni. Erre szántuk ezt az összeállítást. Amatőrök vagyunk, de megörökítés vágya végig bennünk munkálkodott.

Testvérem fényképezett, a lényegre koncentrálva.

 

 

Testvérem, az Oroszlánkapu előtt.

 

 

 

 

Így én voltam az íródeák  pici kis jegyzetfüzetemet tetvérem Zsófi unokájától kaptam és rongyosra használtam, írtam, írtam és írtam. Remélem nem eredménytelenül. Írtam én  mindenütt, a  kőtömbön és buszban, ahol tudtam. Meg kell írnom, a csoportunkból jegyzeteltek még jónéhányan.

 

Most mégis gondjaim vannak, amikor a képekhez keresem a szöveget, a kis füzetemben. 

 

 

 

Itt  a József házának falánál írok, helyesebben József háza fölé emelt temlom, a  Szent József templom falánál.

 

 

 

 Izraelben nagyon sok citromfa van-az éghajlati feltétel adott hozzá-legalább annyi, mint nálunk almafa.

Nem győztünk gyönyörködni benne.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://almaimutjan.blog.hu/api/trackback/id/tr712410088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása